Subject: Kohtumispalve: Brasiilia Föderaalse Kontrollikoja (TCU) president ja minister Aroldo Cedraz visiidi ja osalemisega e-valitsemise konverentsil 2025
From: "Maris Egel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 11:27:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi esindajad,

Mul on au pöörduda Teie poole seoses Brasiilia Liidulise Kontrollikogu
(Tribunal de Contas da União – TCU) presidendi ja ministri, härra Aroldo
Cedrazi eelseisva ametliku visiidiga Eestisse ajavahemikul 24.–30. mai
2025.

Visiidi keskseks eesmärgiks on osalemine e-valitsus konverentsil 2025
(https://2025.egovconference.ee/), mis toimub 28. ja 29. mail.

Arvestades Eesti silmapaistvat rolli digitaalse valitsemise valdkonnas,
soovime me tema visiidi käigus korraldada ka kohtumisi Eesti juhtivate
institutsioonidega, et jagada kogemusi ja arutada võimalusi kahepoolseks
koostööks. Sellega seoses sooviksime paluda kohtumist Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumiga, et saada ülevaade Eesti e-valitsemise
poliitikate kujundamisest ja elluviimisest.

Kohtumisel osaleksid TCU president, Serzedello Corrêa Instituudi esindaja
(koolitus- ja teadusüksus) ning TCU innovatsioonimeeskonna esindajad.

Usume, et see oleks väärtuslik võimalus ideede vahetuseks ja
koostöövõimaluste kaardistamiseks.

Kohtumiseks sobiksid neile kuupäevad 25-27/05/2025 või 30/05/2025.

Ootame huviga Teie vastust ning jääme lootma võimalusele Teiega kohtuda.

Kas te saaksite palun selle pöördumise edastada kas digiriigi arengu
osakonna juhatajale, kes vastutab e-valitsemise strateegilise suuna ja
rahvusvaheliste kontaktide eest või rahvusvahelise koostöö nõunikule või
välissuhete spetsialistileoonil.

Kahjuks ei pääsenud ma ligi teie kodulehelt kontakti juurde.

Lugupidamisega,
Maris Egel
Accountancy Department
Science, Technology and Innovation Department | SECTEC
Embassy of Brazil in Tallinn
Tel: (+372) 6077892
Fax: (+372) 6337871
E-mail: [email-masked]
A. Lauteri 5, 4th floor
10114, Tallinn